Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Είμαι ελεύθερος


Είμαι εδώ για να αποκαλύψω τα μυστικά μου.
Μυστικά που διατηρούσα καλά κρυμμένα για πολλά χρόνια.
Μυστικά που ίσως θα σας απελευθερώσουν. Αλλά θέλετε να ζήσετε ελεύθεροι;
Αισθάνεστε ασφαλείς; Ή μήπως η ψευδαίσθηση του εφησυχασμού σας κρατά
μουδιασμένους όλα αυτά τα χρόνια;

Περίμενα για την κατάλληλη στιγμή βλέπετε.
Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι θα ξυπνήσουν. Ή τουλάχιστον να είναι έτοιμοι.
Ίσως τουλάχιστον θα προσπαθήσουν ...  να δούν μέσα τους.
Αλλά τί είναι μέσα; Ερείπια του παλιού κόσμου ίσως;
Ψεύτικες πεποιθήσεις και ένα μυαλό προγραμματισμένο να καταναλώνει ίσως;
Σύγχρονοι υπάκουοι σκλάβοι ίσως;

Έχετε ποτέ συνειδητοποιήσει ότι είμαστε προγραμματισμένοι να πιστεύουμε σε
μια συγκεκριμένη θρησκεία, να μιλούμε συγκεκριμένες γλώσσες,να δρούμε με
συγκεκριμένο τρόπο και να ακολουθούμε μια ορισμένη δίαιτα,
 σύμφωνα με το πού γεννηθήκαμε;

Μήπως όταν κοιτάτε στον καθρέφτη το πρόσωπό σας αναρωτιέστε
ποιός είστε και τι κάνετε σε αυτό το σώμα;
Νιώσατε ποτέ την ανάγκη να πετάξετε μακριά και να τα αφήσετε πίσω όλες
τις ανησυχίες ή να χορεύεται για ώρες στη βροχή με ένα χαμόγελο στο
πρόσωπό σας που να φωνάζει, "εγώ είμαι ελεύθερος";

Ή μήπως έχετε γεμίσει το κενό με ένα ποτό, ένα burger, μερικά παγωτά, ενα αυτοκίνητο
ένα one night stand χωρίς συναισθήματα, ένα τσιγάρο ή ορισμένα φάρμακα και ναρκωτικά
και τότε δικαιολογήσατε τον εαυτό σας με τόσο πάθος που πιστέψατε ότι οι
αδυναμίες σας είναι η υπερηφάνεια και η τιμή σας;

Μάντεψε.

Το Κενό σας γεμίζει με στιγμιαίες απολαύσεις.
Εξαρτήσεις, εμμονές, υλικά "αγαθά", ψέματα. Εγωιστική αυτοκαταστροφική συμπεριφορά.
Επαναλάβετε τον κύκλο. Απολαύστε την ψευδαίσθηση.
Στη συνέχεια επαναλάβετε μετά από μένα.

Είμαι ελεύθερος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου